تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
5

 شبکه مددجویان جوان امداد راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 3662
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
 شبکه مددجویان جوان امداد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، وحید یامین‌پور در نشست با هیئت اندیشه‌ورز جوانان استان هرمزگان اظهارداشت: حق استان هرمزگان تا حدودی ادا نشده‌ و از برخی امکانات و قابلیت‌ها محروم مانده اما اتفاقات خوبی در حال افتادن است و امیدواریم کارهای خوبی را در حوزه اشتغال مردم انجام شود. وی افزود: رویکرد کمیته‌ امداد […]

به گزارش  پایگاه خبری سلام بازار، وحید یامین‌پور در نشست با هیئت اندیشه‌ورز جوانان استان هرمزگان اظهارداشت: حق استان هرمزگان تا حدودی ادا نشده‌ و از برخی امکانات و قابلیت‌ها محروم مانده اما اتفاقات خوبی در حال افتادن است و امیدواریم کارهای خوبی را در حوزه اشتغال مردم انجام شود.

وی افزود: رویکرد کمیته‌ امداد حرکت‌ کردن به سمت توانمندسازی جوانان حرکتی پیش‌رو است و ما هم در همین راستا در حال همکاری با کمیته‌ امداد هستیم.

یامین پور گفت: از کمیته‌ امداد استان دعوت می‌کنیم که در ستاد ساماندهی استان نقش فعال‌تری را ایفا کنند و پروژه‌های مشترک با امور جوانان داشته باشند و کمیته سامان ازدواج را شکل دهند، توصیه دیگر این است که از مجمع خیرین ازدواج استان نیز در امر ازدواج جوانان استفاده کنند.

معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان بیان‌ کرد: بنا است شبکه نیکوکاران جوان را در کشور راه‌اندازی شود و شاید هرمزگان بتواند پایلوت این طرح در کشور قرار بگیرد چرا که جوانان در مسائل عام المنفعه فعالیت گسترده‌ای دارند و نقش آن‌ها را در سیل اخیر جنوب کرمان و هرمزگان را دیدیم.

یامین‌پور تصریح‌ کرد: ما به تعداد مراکز و شهرستان‌ها باید شبکه مددجویان جوان امداد را نیز راه‌اندازی کنیم و برای توانمندسازی این شبکه اعتبارات ویژه تخصیص دهیم، شکل دادن این شبکه مردم نهاد پروژه مشترک کمیته‌ امداد و وزارت ورزش خواهد شد و از طریق ما به عنوان سازمان‌های مردم نهاد و از سمت کمیته امداد نیز به واسطه مددجو بودن حمایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید

وی ادامه‌داد: ما با اشتیاق دوست داریم با خانواده کمیته‌ امداد کار کنیم چرا که معتقدیم اگر قرار است زحمتی برای جوانان کشور کشیده شود باید جوانان کم‌ برخوردار در اولویت قرار گیرند تا فقر باز‌ تولید نشود، ما باید توازن را به نفع مناطق کم برخوردار بازگردانی کنیم.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=3662
  • ارسال توسط :
  • 33 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای  شبکه مددجویان جوان امداد راه‌اندازی می‌شود بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها