تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

۸۱درصد کارمندان قمی متاهل هستند/تبدیل وضعیت ۷۴۶ نفر ایثارگران قم در دستگاه های اجرایی

  • کد خبر : 10413
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۸
۸۱درصد کارمندان قمی متاهل هستند/تبدیل وضعیت ۷۴۶ نفر ایثارگران قم در دستگاه های اجرایی
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا تیرماه ۱۴۰۲ از ۷۷۰ نفر ایثارگران مشمول در ۵۴ دستگاه اجرایی استان، ۷۴۶ نفر تبدیل وضعیت شده اند.

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،حسن نادری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نسبت مشمولین تبدیل وضعیت استخدامی یافته به کلیه مشمولین ذینفع در استان قم تا پایان تیرماه سال جاری ۹۶ درصد می باشد.

وی نفرات مانده مشمولین تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران را مربوط به نداشتن پست سازمانی متناسب با شرایط احراز ایثارگران ذکر کرد که باید با تعامل با وزارتخانه یا ستاد مرکزی خود مورد پیگیری قرار دهند.

وی همچنین عدم ارائه مستندات و مدارک لازم از سوی خود ایثارگر مشمول به واحدهای استانی جهت طی فرآیند تبدیل وضعیت در سامانه کارمند ایران را از جمله دیگر مشکلات تبدیل وضعیت باقی ایثارگران مشمول استان قم ذکر کرد.

۸۱درصد کارمندان قمی متاهل هستند

وی در ادامه با اشاره به این که ۸۱ درصد کارمندان قمی متاهل هستند گفت: ۱۷ درصد از کارمندان استان مجرد و ۲ درصد از آنان نیز معیل(طلاق گرفته) هستند.

نادری با اشاره به این که ۳۴ هزار و ۱۲۱ کارمند در دستگاه های اجرایی استان قم مشغول به خدمت هستند از رسمی و رسمی آزمایشی بودن تعداد ۲۲ هزار و ۴۷۱ نفر از آنان خبر داد.

وی ابراز داشت: یک هزار و ۵۸۸ نفر از کارمندان استان معادل پنج درصد آنان دارای مدرک دکترا و هفت هزار و ۲۱۷ تن از کارکنان دستگاه های اجرایی معادل ۲۱ درصد کل کارکنان استان دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند.

وی بیان کرد: بیشترین فراوانی مدرک تحصیلی در بین کارکنان استان مربوط به مدرک کارشناسی با ۴۹ درصد و تعداد ۱۶ هزار و ۸۲۶ نفر است.

نادری یادآور شد: کارکنان مرد ۶۱ درصد و کارکنان زن نیز ۳۹ درصد از کل کارمندان استان قم را شامل می شوند و بیشترین کارکنان در دو دستگاه آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی قم شاغل هستند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=10413
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها