تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

قرار دادن مقوله آموزش در سبد حمایتی خانواده ها، افزایش امید به زندگی را در پی خواهد داشت

  • کد خبر : 11487
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
قرار دادن مقوله آموزش در سبد حمایتی خانواده ها، افزایش امید به زندگی را در پی خواهد داشت
معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در دیدار با مسئولان موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل( علیه السلام)، شناسایی و جذب افراد بی سواد و کم سواد تحت پوشش این موسسه را خواستار شد.

به  گزارش  پایگاه خبری سلام بازار به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، غلامرضا رضایی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش در دیدار با مدیر و کارکنان موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بر توسعه فعالیت های سوادآموزی دربین خانواده های تحت حمایت موسسات خیریه تاکید داریم و در این خصوص پشتیبانی و هماهنگی های لازم به عمل خواهد آمد.

وی افزود: در کنار حمایت های معیشتی و زدودن فقر مالی از خانواده های تحت پوشش، باید به از بین بردن فقر فرهنگی و بی سوادی آنان نیز نگاه و توجه ویژه داشته باشیم.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: قرار دادن مقوله آموزش در سبد حمایتی خانواده ها می تواند در افزایش امید به زندگی و عزت نفس جامعه مخاطب اثربخش باشد.

رضایی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، جامعه تمدن ساز را جامعه ای دانست که افراد آن از عزت نفس بالایی بهره مند باشند و تصریح کرد: علم آموزی و سطح سواد با عزت و اعتماد به نفس رابطه مستقیم و دو سویه دارد.

در این دیدار دهشیری، مدیر موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) از اعلام آمادگی این موسسه برای تعامل بیش از پیش با معاونت سوادآموزی و معرفی بی سوادن و کم سوادان به این معاونت خبر داد.

شایان ذکر است در پایان این دیدار از خدمات و برنامه های معاونت سوادآموزی استان قم در آموزش به خانواده های تحت پوشش موسسات خیریه تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=11487
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها