تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

۱۹ هزار و ۹۲ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار زنجان در دولت سیزدهم تامین و توزیع شده است

  • کد خبر : 12584
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶
۱۹ هزار و ۹۲ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار زنجان در دولت سیزدهم تامین و توزیع شده است
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۱۹ هزار و ۹۲ تن برنج و شکر در راستای تنظیم بازار استان در دولت سیزدهم تامین و توزیع شده است.

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،ولی‌اله زمانی اظهار کرد: تخصیص برنج از انواع تایلندی و هندی ۱۱۲۱ پاکستانی و شکر سفید برای مصرف خانوارها از محل ذخایر راهبردی، متناسب با موجودی انبارها و با قیمت درب انبار به منظور عرضه در سطح استان زنجان توزیع شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: ۵ هزار و ۹۵۰ تن برنج در قالب ۳ هزار و ۲۶۴ تن برنج هندی ۱۱۲۱، ۲ هزار و ۸۰۶ تن برنج تایلندی، ۲۶۲ تن پاکستانی در بسته‌بندی ۱۰ تا ۵۰ کیلویی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته‌بندی و توزیع به عاملان توزیع حقیقی و حقوقی، مراکز خیریه و بهزیستی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها در سطح استان زنجان عرضه خواهد شد.

وی افزود: همچنین ۱۳ هزار و ۱۴۲ تن شکر سفید با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای بسته‌بندی و توزیع به عاملین توزیع حقیقی و حقوقی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌ها و غرفه‌های میادین تره بار در سطح استان زنجان عرضه می‌شود.

زمانی بیان داشت: شکر سفید نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با قیمت ستاد تنظیم بازار با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان قرار می‌گیرد

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=12584
محل قرار گیری تبلیغات شما

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها