تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

هفت هزار واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت 

  • کد خبر : 12598
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴
هفت هزار واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشت 
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه فعال‌سازی واحدهای معطل مانده، تعطیل و یا نیمه فعال از تاکیدهای مهم ریاست جمهوری است گفت: درحال حاضر تعداد واحدهای تولیدی صنعتی تعطیل یا نیمه فعال کشور که به چرخه تولید بازگشته‌اند وارد کانال هفت هزار واحد شده‌است.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، محسن منصوری روز سه‌شنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری همزمان هشت‌هزار طرح اقتصادی صندوق کارآفرینی امید در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: اعتبارات این تعداد طرح‌ خُرد، کوچک و متوسط از محل تسهیلات صندوق کارآفرینی اُمید تامین شده‌است.

وی در این مراسم که در شهرک صنعتی شکوهیه قم برگزار شد با ذکر این نکته که بخش زیادی از این تسهیلات به واحدهای راکد و نیمه فعال که عمدتا در مناطق محروم کشور قرار دارند، اختصاص پیدا کرده‌است خاطرنشان کرد: فعال کردن واحدهای تولیدی صنعتی که به هر دلیلی با کمتر از ظرفیت خود کار می‌کنند، از سیاست‌های مهم دولت و از تاکیدهای رئیس جمهور می‌باشد.

منصوری همچنین با یادآوری اینکه تعداد واحدهای صنعتی راکد یا نیمه فعال در کشور وارد کانال هفت هزار واحد شده‌است بیان داشت: از ابتدای دولت سیزدهم، عزم مسئولان بر رونق بخشیدن به واحدهایی که با ظرفیت پایین فعالیت می‌کنند، تمرکز داشته‌است.

معاون رئیس جمهور دربخش دیگری از سخنان خود همچنین صندوق کارآفرینی امید را از موثرترین نهادهای مالی کشور توصیف کرد و گفت: فعالیت این صندوق روی حوزه کسب‌ و کارهای خُرد و اجتماعی متمرکز است.

وی با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید بیش از ۴۰۰ شعبه در کشور دارد تصریح کرد: در هر استان، سراغ واحدهای کوچک می‌رویم، عارضه‌یابی نموده و مشورت می‌دهیم، آنجایی که به مشورت مدیریتی و تامین مالی نیاز است کمک‌های لازم صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=12598
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها