تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
2

رئیس کل بانک مرکزی: نظام بانکی ۲۰۰ میلیارد دلار تجارت خارجی کشور را در دنیا کنترل می‌کند

  • کد خبر : 12612
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
رئیس کل بانک مرکزی: نظام بانکی ۲۰۰ میلیارد دلار تجارت خارجی کشور را در دنیا کنترل می‌کند
رئیس کل بانک مرکزی گفت: نظام بانکی ۲۰۰ میلیارد دلار تجارت خارجی کشور را در دنیا کنترل می‌کند و در مذاکره با برخی کشورهای دنیا هم دیده می‌شود که نظام بانکی کشور در ابعاد مختلف ظرفیت بالایی دارد.

به گزارش  ‌پایگاه  خبری سلام بازار، محمدرضا فرزین در چهاردهمین گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور، اظهار کرد: با توجه به اهمیت صنعت بانکداری در کشور موضوع انتخاب مدیران برتر و این کاری که سال هاست که انجام می‌شود، بسیار خوب است و فرصتی است تا در کنار دیدار با مدیران موفق نظام بانکی به آن‌ها خداقوت بگوییم.

رئیس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: امروزه پایه‌های اقتصاد کشور در نظام بانکی است و ۹۰ درصد تامین مالی کشور برعهده نظام بانکی است. از طرفی نیز حجم بالایی از عبور از تحریم‌ها توسط نظام بانکی انجام می‌شود و تمام امورات بانکی و مالی کشور به خوبی در حال انجام است.

وی یادآور شد: متاسفانه بی‌مهری‌هایی در کشور نسبت به نظام بانکی وجود دارد؛ بارها دیده شده در فضاهای مختلف زحمات همکاران ما در نظام بانکی نادیده گرفته می‌شود و سعی در فضاسازی نسبت به نظام‌بانکی دارند.

رئیس کل بانک مرکزی ادامه داد: تمام بخش‌ها در کشور ضعف‌هایی دارند اما در انتقاد از یک مجموعه باید بدانیم نسبت به چه تعداد افراد و چه مقدار کار و چه میزان عملکرد مثبت صحبت می‌کنیم و باید این موارد را نیز در نظر گرفت.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=12612
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها