تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

برگزاری جشن ازدواج یک‌هزار و ۱۹۰ زوج در ایام نیمه شعبان/جشن ۳ هزار نفری دانشجویان در مسجد جمکران

  • کد خبر : 12669
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶
برگزاری جشن ازدواج یک‌هزار و ۱۹۰ زوج در ایام نیمه شعبان/جشن ۳ هزار نفری دانشجویان در مسجد جمکران
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به ویژه برنامه های مسجد جمکران برای نسل جوان افزود: جشن دانشجویان با حضور 3 هزار دانشجو از سراسر کشور روز جمعه در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود

خبرنگار،ندا فرمایشی

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری سلام بازار، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال گذشته جشن‌های نیمه شعبان به صورت ملی برگزار و مسجد مقدس جمکران به عضویت کارگروه ملی زیارت انتخاب شد.

وی افزود: عضویت مسجد جمکران در کارگروه زیارت سبب می‌شود که در مناسبت‌های نیمه شعبان و عید نوروز و غیره در حوزه زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی ظرفیت ملی فعال خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران بیان کرد: سال گذشته شاهد رونمایی از سند مهدویت و انتظار بودیم، حجت الاسلام و المسلمین اجاق نژاد تولیت مسجد جمکران قرارگاه نیمه شعبان را با ۱۵ کمیته عملیاتی تشکیل داد و از مهرماه ظرفیت‌های مختلفی ایجاد شد.

وی اظهار داشت: در ایام انتخابات هستیم و محور محتوایی برنامه های امسال مسجد مقدس جمکران “امید آفرینی، مشارکت حداکثری و دفاع از مردم مظلوم غزه” خواهد بود.

وی بیان کرد: کمیته مردمی ستاد تسهیلات زائران استان قم درصدد است میزبانی از این حجم زائران و پذیرایی از آنان توسط مردم انجام شود و تا این لحظه حدود ۵۰۰ مجموعه مردمی از سراسر کشور اعلام آمادگی کرده‌اند تا با برپایی بیش از ۲ هزار غرفه فرهنگی، خدماتی و تعذیه در مسیر بلوار پیامبر اعظم ، رینگ اطراف و پارکینگ‌های مسجد مقدس جمکران از زائران پذیرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه این مسجد اخیرا به پیشنهاد معاون اجرایی رئیس جمهور به عضویت کارگروه ملی زیارت با تصویب هیات وزیران در آمده‌است،‌ گفت:‌این اتفاق کمک زیادی می‌کند که مسجد جمکران در ایامی چون نیمه شعبان، نهم ربیع الاول و نوروز که شاهد حجم زیادی از زائران است در حوزه زیرساخت های رفاهی، امنیتی، خدماتی و فرهنگی از ظرفیت ملی استفاده کند.

حسین آبادی با اشاره به این که مسجد مقدس جمکران با تدبیر تولیت آن در اولین اقدام‌ها قرارگاه نیمه شعبان مسجد را در مهرماه امسال شکل داد و ذیل این قرارگاه ۱۵ کمیته عملیاتی تشکیل شده‌است گفت: در سطح استانی نیز ستاد تسهیلات زائران به ریاست استاندار قم تشکیل شده و ارتباط های خوبی بین مجموعه استان و ظرفیت‌های ملی برقرار شده‌است و از ظرفیت های سپاه، فراجا، سازمان تبلیغات اسلامی، هلال احمر و اورژانس امسال در حوزه های مختلف بهره خواهیم برد.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=12669
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها