تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم فعال است

  • کد خبر : 12991
  • ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم فعال است
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: به منظور ارائه خدمات به شهروندان، ۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم فعال است.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار به نقل از  واحد خبر سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم؛ محسن صادقی امینی با اشاره به تنوع خدمات و اختصاص ۱۶ غرفه عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی در مکان‌های مختلف شهر و جانمایی ۱۵ مکان برای عرضه تزئینات سفره هفت‌سین اظهار کرد: با مساعدت و همکاری مناطق هشتگانه شهرداری قم و معاونت خدمات شهری و در راستای تسهیل و دسترسی آسان شهروندان، این غرفه‌ها جانمایی شده‌اند.

وی مهم‌ترین هدف سازمان را جلب رضایت شهروندان، همچنین ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها دانست و افزود: تمرکز عرضه این محصولات در یک مکان خاص، نظارت بر روند توزیع را آسان‌تر، همچنین سبب ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و بهبود معضلات ترافیکی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه استان قم از محورهای اصلی عبور مسافران نوروزی است، خاطرنشان کرد: تأمین سوخت آسان خودروها از مواردی است که در ایام تعطیلات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

صادقی‌امینی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته ارائه دهنده خدمات مطلوبی به شهروندان، زائران و شهروندان شهر کریمه اهل بیت (ع) باشیم.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=12991
محل قرار گیری تبلیغات شما

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها