تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

پروژه‌های عمرانی با کلکسیونی از چالش‌های مختلف در بافت شهری قم انجام می‌شود

  • کد خبر : 13223
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
پروژه‌های عمرانی با کلکسیونی از چالش‌های مختلف در بافت شهری قم انجام می‌شود
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: پروژه‌هایی که در بافت شهر کار می‌شود، پر از چالش‌های متفاوت از موضوعات ترافیکی تا معارضات تأسیساتی است.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، فعالیت‌های سازمان توسعه و عمرانی شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: بودجه مصوب سازمان در سال گذشته ۴۴۰ میلیارد تومان بود که با فعالیت جهادی و زحمات شبانه‌روزی همکاران توانستیم این بودجه را در هفت ماه محقق کنیم.

وی با بیان اینکه متمم بودجه به شورای اسلامی شهر قم ارسال و با موافقت شورای اسلامی شهر و شورای سازمان به این بودجه ۶۰ میلیارد تومان اضافه شد، افزود: این بودجه هم از حیث درآمد و هم از نظر هزینه به‌صورت کامل محقق شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ پیشنهاد ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه را به شورای سازمان و شورای شهر قم ارائه کردیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پرچالش‌ترین پروژه شهر قم در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: پروژه‌هایی که در بافت شهر کار می‌شود، پر از چالش‌های متفاوت از موضوعات ترافیکی تا معارضات تأسیساتی است.

بخشی اضافه کرد: در طول مدت‌زمان اجرای پروژه باید تمهیداتی اندیشیده شود که جریان ترافیک با اختلال مواجه نشود و این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های پروژه‌های شهری است که نیاز به تمهیدات فنی و برنامه‌ریزی خاص دارد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تأکید کرد: انواع تأسیسات شهری در محل اجرای این پروژه‌ها وجود دارد و نمی‌توانیم به نحوی عمل کنیم که منجر به قطعی برق یا آب شویم و همه‌چیز باید بر مبنای ادامه زندگی در بافت شهر رقم بخورد.

بخشی پروژه ادامه تونل غدیر را از پرچالش‌ترین پروژه‌های سال ۱۴۰۲ دانست و گفت: پروژه تونل غدیر که عملیات سازه‌ای آن بهمن سال گذشته تکمیل شد، از جمله پروژه‌هایی بود که انبوهی از موارد تأسیساتی و موضوعات

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=13223
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها