تاریخ : جمعه, ۱۴ آذر , ۱۴۰۴ Friday, 5 December , 2025
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

ارائه خدمات بانکی به یک میلیون مشتری بانک ملی در قم

  • کد خبر : 17156
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۴ - ۲۱:۳۷
ارائه خدمات بانکی به یک میلیون مشتری بانک ملی در قم
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان قم با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر در قم صاحب حساب بانک ملی هستند، گفت: روزانه در حدود ۲۵ هزار خدمت حضوری به هم‌استانی‌های عزیز ارائه می‌شود و این بانک در پرداخت تسهیلات تکلیفی و غیر تکلیفی از جمله وام ودیعه مسکن، وام ازدواج و وام فرزندآوری در استان پیشتاز است و سال گذشته ۵۳ هزار و ۳۰۰ فقره تسهیلات به ارزش ۹.۱ همت پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، سید رسول میرخلفی در نشست رسانه‌ای که همزمان با مراسم نودوهفتمین سالگرد تأسیس بانک ملی ایران در اداره امور شعب استان قم برگزار شد، با تبریک ولادت نبی مکرم اسلام و امام جعفر صادق(ع)، اظهار کرد: تأثیرگذاری بانک ملی منحصر در حوزه بانکداری نبوده و این بانک تلاش کرده در تمامی عرصه‌ها بویژه در راستای مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه‌گذاری برای جهش تولید نقش‌آفرین باشد.

وی با بیان اینکه بانک ملی با سرمایه‌های مردمی اقشار مختلف جامعه شکل گرفت و همیشه نگاه ملی دارد، گفت: این بانک هیچ‌گاه نگاه صنفی یا سودآوری نداشته و هر زمان نیاز بوده، در کنار مردم بوده و حضور پررنگی برای مردم داشته است.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان قم افزود: این بانک در پروژه‌های کلان استان بویژه پارکینگ طبقاتی و آزادراه حرم ‌تا حرم سرمایه‌گذاری کرد و موجب تسریع در خدمت‌رسانی به مردم شد.

میرخلفی در ادامه با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر در قم مشتری بانک ملی هستند، گفت: این بانک با تلاش ۷۰۰ کارمند در۴۰ شعبه و باجه، روزانه ۲۵ هزار خدمت حضوری را به هم‌استانی‌های عزیز ارائه می‌دهد.

وی افزود: شعب ما در استان قم بیشترین مراجعه حضوری را دارند و بیشترین کارت بانکی را در کشور در قم صادر می‌کنیم.

وی، بانک ملی ایران را در عرصه بانکداری الکترونیکی سرآمد دانست و گفت: این بانک در ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان بانکی پیشروست و ابزارها و پلتفرم‌های امنی دارد و امروز می‌توانیم ادعا کنیم تمامی خدمات مورد نیاز مشتریان از قبیل افتتاح حساب و اخذ تسهیلات را بدون حضور مشتریان در شعب بانک انجام می‌دهیم.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان قم افزود: بانک ملی نخستین بانک تمام الکترونیک است و برای استفاده حداکثری جامعه از خدمات و بانکداری الکترونیک، نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم که در این زمینه رسانه‌ها می‌توانند نقش آفرین باشند.

میرخلفی تصریح کرد: شعب بانک ملی در قم در بخش‌های پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ودیعه مسکن، طرح جوانی جمعیت، پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی، طرح نهضت ملی مسکن و پرداخت تسهیلات به اقشار آسیب‌پذیر و مددجویان کمیته‌امداد و بهزیستی عملکرد قابل‌توجهی را به ثبت رسانده و تکالیف خود را بیشتر از بانک‌های دیگر انجام داده‌اند.

وی افزود: در پرداخت تسهیلات تکلیفی و غیر تکلیفی همیشه از بانک‌های برتر بودیم و در استان، پیشتاز هستیم.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=17156
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها