تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
1

رئیسی در سفر به تبریز مطرح کرد؛ اشتغال و مسکن دغدغه دولت در آذربایجان شرقی است

  • کد خبر : 9600
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
رئیسی در سفر به تبریز مطرح کرد؛  اشتغال و مسکن دغدغه دولت در آذربایجان شرقی است

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان قرار گرفت. آذربایجان‌شرقی، استانی فرهنگی با قطب گردشگری، صنعت، معدن و تجارت است رئیس‌جمهور […]

 به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد استان قرار گرفت.

آذربایجان‌شرقی، استانی فرهنگی با قطب گردشگری، صنعت، معدن و تجارت است

رئیس‌جمهور در فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز گفت: تمدن آذربایجان از کهن‌ترین تمدن‌های ایران اسلامی است. این تمدن پشتوانه عظیم فرهنگی برای مردم آذربایجان‌شرقی و کشور است.

وی افزود: آذربایجان‌شرقی، استانی فرهنگی با قطب گردشگری، صنعت، معدن و تجارت است. ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد که با حضور جوانان کارآمد و برومند آن، کار‌های زیادی می‌توان انجام داد.

رئیسی اضافه کرد: پیگیری مصوبات دور اول سفر به استان آذربایجان‌شرقی و اجرای آن‌ها در اولویت این سفر قرار دارد و برخی از مصوبات سفر قبلی به نتیجه رسیده‌است. پیگیری می‌کنیم که مصوبات به‌طور کامل اجرایی شود و مصوبه‌ای زمین نماند.

او گفت: از مهمترین مسائل ما رفع مشکل اشتغال و مشکل مسکن است که اقدامات خوبی انجام شده اما باید کامل شود.

افتتاح خط تولید شرکت خودروسازان دیزلی آذربایجان

با حضور رئیس جمهور خط تولید و مونتاژ جدید انواع خودرو‌های تجاری سبک و سنگین، کشنده و ون افتتاح شد و این خط در مساحت ۱۰ هزار متر مربعی و با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۸۰۰ هزار میلیارد ریالی و برای تولید ۴ هزار دستگاه انواع کامیونت، کشنده و ون ایجاد شده است.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=9600
  • ارسال توسط :
  • 30 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای رئیسی در سفر به تبریز مطرح کرد؛ اشتغال و مسکن دغدغه دولت در آذربایجان شرقی است بسته هستند
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.

برچسب ها