تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
4

برنامه «فصل شیدایی» به مدت ۲۰ شب در همدان  برگزار می شود

  • کد خبر : 9958
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
برنامه «فصل شیدایی» به مدت ۲۰ شب در همدان  برگزار می شود
 همدان: دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان از برگزاری برنامه رزمی ـ فرهنگی «فصل شیدایی» با عنوان از خلقت تا ظهور طی 20 شب در همدان خبر داد و گفت: هر شب 10 هزار نوجوان و جوان مهمان برنامه خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، سردار مهدی فرجی در آیین ویژه روز تویسرکان و گرامیداشت ۷۵۰ شهید این شهرستان با اشاره به اینکه سخن گفتن از مرصاد را باید از تویسرکان آغاز کرد گفت: نقش رزمندگان تویسرکان در قالب گردان ۱۵۳ قاسم بن الحسن(ع) در عملیات مرصاد بسیار حائز اهمیت بود و در این عملیات ۴۰ شهید نیز تقدیم انقلاب شد.

وی با اشاره به اهمیت پادگان نوژه همدان در پیروزی عملیات مرصاد افزود: منافقین با پیشرفته ترین سلاح‌های نظامی که امروز هم هنوز برخی از کشورها به آن‌ دست نیافته‌اند، توسط جهان استکبار مجهز شده بودند.

 دبیر اجرایی کنگره هشت هزار شهید استان همدان با اشاره به برآورد‌های دقیق منافقین از لحاظ نظامی خاطرنشان کرد: آنچه استکبار و ایادی آن برآوردی در مورد آن نداشتند نیروی مردمی معتقد در ایران بود و به همین دلیل هم شکست خوردند.

وی با اشاره به اینکه تنها استانی که نماز جمعه آن توسط صدام بمباران شد همدان بود گفت: رزمندگان ما در عملیات رمضان تجهیزات ارتش عراق را نابود کردند به همین دلیل نیروهای بعثی در روز قدس نماز جمعه همدان را بمباران کردند و بیش از ۱۰۰ نفر از مردم نیز شهید شدند.

فرجی در ادامه از برگزاری برنامه رزمی ـ فرهنگی «فصل شیدایی» با عنوان از خلقت تا ظهور طی ۲۰ شب در استان خبر داد و گفت: مخاطبان این برنامه جوانان و نوجوانان هستند.

سردار فرجی با بیان اینکه شبی ۱۰ هزار نفر در این برنامه مهمان داریم با کمک مسئولان، شهرستان‌‌ها هم بهره‌مند شوند تاکید کرد: هرچه داریم مرهون رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهداست همه باید برای تداوم راه و آرمان شهدا و امام راحل تلاش کنیم.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=9958
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها