تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
3

رئیسی در مراسم افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار: نهضت به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام در حال انجام است

  • کد خبر : 11470
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
رئیسی در مراسم افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار: نهضت به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام در حال انجام است
رئیس‌جمهور گفت: نیاز کشور به سلامت روشن است و از ابتدا اعلام کردیم نهضت به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان صبح امروز در مراسم افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت‌خوابی امام خمینی (ره) شهریار گفت: این روز‌ها بسیار محزون هستیم نه فقط ما بلکه ملت‌های جهان آن هم به‌دلیل حوادث تلخی که در غزه اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: اینجا که مرکز بیمارستانی است باید یاد تمام پرستاران، پزشکان شهید و کادر درمانی شهید در غزه که از بیماران پذیرایی می‌کردند تجلیل کنم و به ارواحشان درود بفرستم.

رئیس‌جمهور بیان کرد: کادر درمانی غزه یک مجاهدت ویژه داشتند و این مجاهدتشان نزد خدواند و در تاریخ مجاهدات فلسطین ثبت می‌شود.

رئیسی اظهار کرد: مقاومت کادر درمانی برای همه دنیا مثال‌زدنی است و یک الگو برای جامعه پرستاری دنیاست همچنین برای همه کسانی در خدمتگزاری به جامعه بشری هستند که چطور کسانی از جان خود می‌گذرند تا به زن و مرد فلسطینی خدمت کنند.

وی اضافه کرد: پرستاران ما هم در کشورمان خوش درخشیدند و کارشان جلوه دارد. کسی که بیمار می‌شود و به بیمارستان می‌آید بر بالین او پرستاران هستند که به او امید به زندگی می‌دهند. این کار بزرگی است و در خور تقدیر است. پرستاری کار آسانی نیست و داشتن روحیه و استقامت بسیار مهم است.

رئیس قوه مجریه تصریح کرد: نکته‌ای که در حضرت زینب (س) است ظرفیت ایشان است و آن چیزی که برای مادر است ظرفیت مادر است که فرزند را با تحمل و بردباری بزرگ می‌کند.

رئیس‌جمهور گفت: ما با سختیه‌ایی مواجه هستیم و برخی مشاغل ظرفیت‌های خاصی دارد. ممکن است انسان به مقصود خود برسد یا نرسد و با یک زمینه سختی در زندگی مواجه شود و از تهدید بتواند فرصت بسازد.

وی ادامه داد: در مقابل فریاد‌ها و بی‌تابی‌هایی که بیمار دارد آرامش داشتن خیلی مهم است. اینکه می‌گویم کادر درمان خوش درخشیدند جلوه ویژه‌اش در ایام کرونا بود، چون پدر و مادر هم سختشان بود بچه را نگه دارند، اما کادر درمانی و پرستاران میدان را ترک نکردند.

رئیسی گفت: کسانی که شهید خدمت در این عرصه هستند باید یادشان را گرامی داشت و به ارواحشان درو فرستاد.

رئیس قوه مجریه اظهار کرد: نیاز کشور به سلامت روشن است و دولت باید امکانات کافی را برای دسترسی به سلامت ایجاد کند. از ابتدا اعلام کردیم نهضت به اتمام رساندن پروژه‌های نیمه تمام در حال انجام است. برخی عدم اولویت و عدم اعتبارات داشتند، اما آن چیزی که اتفاق افتاده، ساخت یک بیمارستان در ۳۴ سال قبل شروع شده و بعد ۳۲ سال که من به شهریار آمدم این بیمارستان را دیدم و از مسئولان خواستم سریع‌تر کار این بیمارستان تمام شود. چون هرچه دیرتر شود قیمت‌ها بیشتر می‌شود و بنای ساختمان دچار فرسودگی می‌شود لذا گذشت زمان باعث خسارت ما و مردم است و ظرف این ۱۴ ماه دوستان مجاهدانه عمل کردند.

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=11470
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها