تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
تبلیغات شما در این بخش قرار خواهد گرفت.
0

مراسم تقدیر از ماما‌های خدوم ایران برگزار شد/مصرف بی رویه فست فودها یکی از عوامل شیوع سرطان سینه

  • کد خبر : 13385
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳
مراسم تقدیر از ماما‌های خدوم ایران برگزار شد/مصرف بی رویه فست فودها یکی از عوامل شیوع سرطان سینه
همزمان با روز جهانی ماما به همت شرکت توانمندسازی مامایی رسا مراسم تقدیر از ماما‌های خدوم ایران با حضور مسئولین محترم وزارت بهداشت، دانشگاه های شهید بهشتی، علوم پزشکی ایران و تهران، ماماهای شاخص و مطرح سراسر کشور و هنرمندان برجسته ی کشوری (حسن ریوندی، محمد علیزاده، حسام ناصری) و قاری بین المللی حاج وحید براتی در سالن همایش شهید شاهرخ ضرغام تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سلام بازار، دکتر محمد هادی زاده فوق تخصص جراحی زیبایی و ترمیمی بیماری های پستان و معاون مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی در حاشیه برگزاری سمینار روز جهانی ماما که به همت شرکت مشاوره و توانمند سازی مامایی رسا برگزار شد، در خصوص شیوع سرطان پستان در ایران و کمک ماماها در پیشگیری از این سرطان بیان کرد: سرطان پستان در تمام دنیا اولین سرطان خانم هاست و متاسفانه در ایران هم به همین منوال می باشد.

معاون مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه شهید بهشتی در ادامه به عوامل این سرطان اشاره کرد و گفت: عواملی از جمله مصرف سیگار، قلیان، الکل، کم بچه دار شدن و شیر ندادن باعث شیوع این سرطان می شوند که متاسفانه در سال های آتی احتمال بیشتر شدن این سرطان می رود.

دکتر محمد هادی زاده مصرف بی رویه فست فودها را یکی از عوامل شیوع این سرطان دانست و اظهار داشت: بانوان شاغلی که کم تحرک هستند نیز در معرض این ابتلا سرطان قرار دارد

لینک کوتاه : https://www.salaambaazaar.ir/?p=13385
محل قرار گیری تبلیغات شما

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها